Dagstvist

Mando Diao var helt okej.
Trevligt sällskap och ett stort tack till Basse.
Har inte så mycket att säga om konserten i sig, var som jag expected it to be.

Men nu ska vi göra något helt annat!
Jag kom att tänka på hur bra låt-titlar det finns.
Så nu ska jag dela med mig av några så får ni som vill tipsa om dem ni gillar.

1 - P.S. You rock my world
2 - Guy who got a headache and accidentally saves the world
3 - Daylight and Delight

Där var mina tre små förslag, nummer 2 är sådär, men den är lite tuff på något vis.

Låttitel på förfrågan;
A Man's Life Flashing Before His Eyes While He And His Wife Drive Off A Cliff Into The Ocean

tipsad av Dennis
URL: http://doyouremember.blogg.se


167589-22

167589-21

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha sådan titlar är roliga, det är som denna låten typ.

Of Montreal - A Man's Life Flashing Before His Eyes While He And His Wife Drive Off A Cliff Into The Ocean

Postat av: linda

jag gillar ps.you rock my world.

2007-02-01 @ 23:12:32
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se
Postat av: Souljacker

Haha ja, visst är dom tuffa Dennis... Ska addera ditt exempel :)

2007-02-02 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback