Flower.

Idag eller igår var löpsedlarna väldigt noga med att upplysa oss om att Anna Nicole Smith.
Jag undrar om det var likadant i Ryssland, Pakistan, Makedonien eller Island:
- "Anna Nicole Smith död"
Stog det så på deras löpsedlar... hmmmm...

Onödigt tänkande.

Då ska vi se, tänkte ta några fler tuffa låttitlar:

Cancer for the cure med Eels är rätt fyndig, ja hela tanken bakom låten.
Made up lovesong #43 med Guillemots får också en stund i ljuset.
Rainy days revisited med Hellacopters knäpper tredje plats, känn på det sista ordet; Revisited. Det låter fint.

167589-35


Anton:
Arctic Monkeys - You probably couldn't see for the lights but you were looking straight at me

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag har en låt titel som alltid får mig till att skratta.

Ibland när jag jobbar och sätter på Architecture in Helsinki skivan In Case We die. Så kommer låten "Frenchy, I'm Faking" där på slutet. När låten börjar så tänker jag alltid, precis innan dom börjar sjunga, - Frenchy, I'm Faking och så skrattar jag och säger för mig själv, den titeln är rolig. Jag gillar låt titeln väldigt mycket!

Jag tänker på french fries som fejkar en orgasm haha. Helt galet ju!

Postat av: anton

Det är ingen låttitel men jag tycker Caesars - Youth is wasted on the young är ett utmärkt namn på en skiva

2007-02-11 @ 17:00:40
Postat av: EP

Hahah Dennis, du är sjuk. Jag gillar det:D

2007-02-11 @ 20:32:27
Postat av: Souljacker

Haha, jag har svårt att hänga med vad du menar Denkie. Vi får ta det över en öl på tråkharrys. Finns ju många många mer!

Ta bara Morrissey's - The Last Of Our Famous International Playboys.

Den är skoj :)

2007-02-12 @ 01:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback