Skywriting.

Har som sagt mina gästande Fransmän och hinner inte sitta här och skriva mening efter mening...
Dessutom värdelösa mening efter mening, oviktigt ord efter oviktigt ord.

Överskattad dag.

Vi hörs omgående!

Hello Saferide - Valentine's day
The Get Up Kids - Valentine
Bad Cash Quartet - Valentine

Det roliga var att runt 2001 upptäckte jag Bad Cash Quartet då jag letade efter Get Up Kids låt Valentine.
Sånt är bra.
Likadant var det med Bright Eyes vid ungefär samma tillfälle.
Då råkade jag av någon anledning få ner låten Oh, You Are The Roots That Sleep Beneath My Feet And Hold The Earth In Place.

Tyvärr så var jag lam på den tiden och vågade inte erkänna att jag lyssnade på sån "tönt"-musik.
Det var på tiden då Limpbiskit, Green Day och annat fjant var "coolt" att lyssna på.

Kommentarer
Postat av: J.

Dragqueen med Bad Cash Quartet är så jävla skön :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback