Think Again.

Söndag, 15.50 - Hemkommen från Snö-jour.

Då ska vi se.
Jag tänkte vi skulle spärra upp ögon och öron en aning.

Förra helgen tror jag det var (är fan inte säker på någonting längre),
så var jag i Big Brother huset.
I alla fall runt 10 sekunder, sen kom jag på att det var September som spelade live.
I alla fall... det var den händelsen som startade den här tankegången.

Jag ska låta er rangordna 5 olika uppträdanden.
Sätt en 1:a framför den du tycker är bäst eller bör bli mer uppmärksammad, 5:a för den som bör glömmas bort och kastas i helvetet.

Bokstäverna är länkande till olika uppträdanden
A
B
C
D
E

Så se till att rösta nu, du för ju för fan inte ens något viktigt!

167589-41


Kommentarer
Postat av: Souljacker

Det här är vad jag tycker:

A.1
B.5
C.4
D.3
E.2

Ni förstår hur man gör.

2007-02-25 @ 16:23:50
Postat av: Per

A.2 en väldigt intressant kille lite för bra dock jag blir lite avundsjuk därför en 2:a
B.5. jävla basshunter alltså vem tillät han att sjunga?
C.4.
D. 1. detta är ju jävligt bra jag vill höra mer. känns som om att han skulle kunna göra många intrssanta covers.
E.3. detta är sådär inget extra oridnärt men inte heller bra.

sådär det är vad jag tycker.

Postat av: kirsty

A 4 grym!
B -8 varför finns han?
C 2 det går att dansa till
D 5 I like!
E 3 hört bättre, men helt okej

2007-02-25 @ 17:31:31
Postat av: N. G

Haha kul att se att fredagens surfande bidrog till något!

2007-02-25 @ 18:03:57
Postat av: anna caroline

5. Basshunter...
4. September - snygg klänning + skor dock...
3. Hey ya - dem grönklädda gubbarna var grymma dock. så ska det se ut :)
2. A.
1. Neutral Milk Hotel :)

2007-02-25 @ 19:47:50
URL: http://lussefiasko.blogspot.com
Postat av: malin

A.2
B.5
C.4
D.3
E.1

2007-02-25 @ 20:28:03
Postat av: Sara

A.1 Förstå gången jag såg den gapade jag, det säger allt.

B.5 Fy fan i helvetet! Jag har ändå sett honom live. Eller ja det var inte meningen, but still! Jag gillar hans weijlingar (eller hur det stavas) han verkar kunna sjunga bra hrm.

C.4 Ja vad är nu detta? Ska försöka att försvara henne,det kan ju inte vara lätt och vara henne, inget band, ingen publik och så ingen hjärna.
Gillar inte deras axelryckningar!

D.2 Om jag inte hade hört André 3000 innan så hade jag nog tyckt denna var riktigt fin, gör det ändå för jag är så smart att jag kan koppla bort honom och bara lyssna på denna skägg typen. När han böjar med "Shake it" så kanske man fattar att orginalet är lite mer upptempo dock.

E.3 Bra låt, en kille och en gitarr, kan det blir bättre?

2007-02-25 @ 21:14:23
Postat av: Anonym

jag gillar nog det där framträdandet med trumma i tunna (men det har du inte med här)

minsann

2007-02-26 @ 19:43:32
Postat av: Souljacker

Tack för era röster :D

Detta var mest för att se skillnad på kvalitet och tramsitet. Är det inte orättvist?

Kolla bara Basshunter: "Det här är min grej" Att se bög ut och tacka alla 14-åriga tjejer?

September. Har samma låtskrivare som "Idol(fitt)-Danny och 90-talets Stackabo. Nu säger jag inte att det är fel med ett sådant sammarbete men!

Vem är han?
Vem tänkte igenom låtarna?
Det vet du inte nej...

Äckliga mediahelveten.

Skillnaden på Hey Ya, vi vet alla att det var Outcast, det står till och med Outcast Cover.
Inget fel på att covra, dock svårt att göra om en sådan låt till acoustic style, han gör det snyggt.

Gitarrkillen behöver jag inte ens säga något om.

2007-02-27 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback