Tyvärr.

I fredags släpptes biljetter till Bright Eyes som kommer till Debaser i Stockholm den 24:e Mars.

Jag var medveten om detta redan 2 dagar innan och började samla folk.
Bemöttes oftast av svaret: Nja, vi får se lite...

Vadå får se lite?
När var Conor Oberst och spelade för oss sist, 2004, 2005?
Något sådant.

Fredag blev till lördag, lördag blev till söndag. Sen sa det bara POFF!

Datum:Evenemang:Plats:Prisintervall:Övrigt: 
 lö 24 mar 2007, kl 21.30  Bright Eyes    DEBASER MEDIS, Stockholm    260 SEK    För närvarande helt uppbokat

167589-33
Var lite besviken över allt gnäll och att ingen är utrustad med lite spontan kraft.
Men som sagt, hade accepterat att det inte blev något.

Tills idag vid frukost då jag tog en extrakoll på Ticnet.
Biljetterna var på "fåtal".
Utan tvekan bokade jag två i hopp om att slippa åka ensam.

Ringde Tobbe och frågade om han skulle på Bright Eyes.
Tobbe: VA VA VA?!?!?! NÄR KOMMER HAN JAG MÅSTE DIT!

Såklart jag utnyttjar lägen att lura folk, så jag sa att det var uppbokat ändå.
En besviken Tobbe säger, fan att jag inte visste tidigare.

Det är ett ganska bra knep att göra folk besvikna om man har 100% att rätta till det.
Så svänger besvikelse till ännu högre lycka!
Teknik: Det man inte kan få vill man ha.

Så det blir jag och Tobbe som åker.
+ att nu ville visst andra åka med. Tyvärr så har biljetterna åter igen rykt från klockan 9.15 till 12.30.
Synd!

See you later, suckeeeeeeeeeeeeeeeeeers

Kommentarer
Postat av: Anonym

*avis* x 5475457653487

2007-02-08 @ 17:48:53
Postat av: sofia.

vilken fuskis du är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback