Accelerator 2007.

Här är en paus från tävlingen.
Istället blir det www.nöjda-klubben.com

image106

Timo tjatade och tvingade mig och Anna att vara med på en bild...
Till sist gav vi med oss...

image107

Jag har hittat en kille med lika fula tänder som jag.
Jamie T heter han.

image108

Jag gråter inte, skrattar bara åt den skojfriske Johnny Marr.

image109

Som att träffa Jesus för en kristen.
Självaste Isaac Brock som sedan bjöd på turné-buss och chill.

(Om ni undrar över ögat så hade han blivit rånad på englands gator några veckor innan och opererat in nån metalplatta).

image110
Det är en Ankeborgs-high-five vilket betyder att vi körde nerifrån och upp.

image111

Han ler nog med stängd mun för britter inte matchar Dennis tänder.

image112

I fyllans dimma kan man misstolka detta. Men det är tvillingarna Palmér med Herr Brock igen.



Så det blev en lyckad kväll. Vi blev inbjudna bakom bom och stängsel i Modest Mouse riden, som går under genrer lyxbuss fylld med öl.

Kommentarer
Postat av: J.

Fyfan vad jag ogillar dig just nu ^^

Postat av: svesse

fuck you!

2007-06-29 @ 18:04:36
Postat av: Laursen

"Så det blev en lyckad kväll. Vi blev inbjudna bakom bom och stängsel i Modest Mouse riden, som går under genrer lyxbuss fylld med öl" DEN Linus den skojar man inte bort...

2007-06-30 @ 12:16:53
Postat av: Mira

Linus ;O, vad kuul!:D gulliga bilder btw, haha

2007-07-03 @ 06:05:48
Postat av: Per

Fan linus hur fick du träffa alla dom där lirarna hoppas att du kysste mr marrs fötter eller något anat i den stilen jag blir så jävla avis. puss puss

2007-07-23 @ 16:57:30
Postat av: L

fan, sluta pausa!

2007-08-16 @ 18:45:53
Postat av: ems

oavsett fula tänder e du underbar =)

2007-08-23 @ 17:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback