Intro.

så på frukostslutet kikar man lite på om någon kommit upp med något bra.

Svesse säger nästan alltid bra saker, likaså skriver han bra saker.
Jag själv säger jävligt mycket onödiga saker, så jag skriver om en massa helt onödigt saker men bryr mig samtidigt inte om det.
Ozy är en genrer för sig också, men han har något annorlunda. Mycket underhållande och i många lägen så sant.
E.P och Dennis är båda mästare på att hypa och förstora saker som är meningslösa, dom kan få en kaffekokare att bli det mest omtalade ämnet hela veckan ut. (Jag är också ganska bra på sånt).
Men det är skoj, och bra, deras lilla stil.

Det var endel...
Efter att ha tittat på några av Värnamos bloggerier ska jag hacka lite på en utvald. (bara för att jag måste)

Det är en av dom som lyser igenom av "horighet" (ej bokstavligt menat), en som verkligen vill vara läst av folk från Lund till Umeå.

Den som är på tapeten idag är Emelie Sandströms blogg.
Varför är den horig?
För den handlar om exakt allt som "är inne" och handlar mycket om att dra en bild och kommentera...
Något jag själv gjorde i ett tidigare inlägg med Fittney Spears, vilket inte var bara för det "ska" vara nåt för er att läsa. Utan för att uttrycka lite glädje över det som hänt.

Det hon skriver om är exakt allt som pumpas ut i all media tv, tidningar osv osv...
Har sett något inlägg där det stog nåt i stil med: Dom här kan sin grej.. under en bild på Brad Pitt och hans fru (kommer inte ens ihåg vad hon heter).

Jag menar, vadå kan sin grej?
Dom gick helt vanligt på stan med sina samvetetsbarnvagnar och försökte vara medmänskliga.
Nu vet jag inte om dom är så jävla mycket bättre på just barnvagnsnavigering än någon annan... men vadå, dom kan sin grej... Vilken grej? Barnvagnarna?

Är det inte Pitt så är det en bild på Paris Hilton med ett litet text-tillägg: ...och här är Paris med ny het stil
Och jag frågar mig, har hon inget annat att skriva om än det som vi redan slappas i ansiktet med dagligen?

Jodå, det var endel bilder på "min nya klänning" och lite sånt vilket går att acceptera.

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag kan ta vilken kass kritik som helst eftersom jag inte tar blogg på så stort allvar. Det är typ som hockeybilder och Pokemon... bara det att Pokemon är mer seriöst..

http://emeliesandstrom.blogg.se/ verkar ha mycket tid nerlagt på sig och lyckas ändå inte, inte ens texten är formulerad på ett fint sätt eller prydligt utsatt.


Möjligen skulle Birgitta Herdy tycka om den efter det gamla fiskrensarknepet anal och uppåt.
Hon är en av många som gärna tar till sig lite fjäsk.

För det är då inte MVG på verken skrivandet eller tankarna.

Och jag säger inte att mitt är det, verkligen inte, men det är inget äckligt fiskrens i samvetet heller och absolut inget för Birgitta Herdy.

Vi håller där för idag.


Kommentarer
Postat av: E.P

hahahahah.
Som jag skrev i min blogg, man kanske skulle nischa sin blogg, nischa den mot att dissa andras bloggar kanske vore nåt. Eller jag kanske skulle nischa min mot kaffebryggare fast då tror jag alla vänner hade slutat läsa.
Men jag håller med dig med det där om blogg och hockeybilder. (Vlog är ju redan på väg höhö)
Fast det är ju smidigt att ha typ som nån form av dagbok dock. Man kanske skulle köpa sig en dagbok?!

Postat av: laursen

Hahahaha! -andas lite- haha, jag älskar dig linus. vi håller där för idag. <-

2007-06-06 @ 23:34:22
Postat av: linda

hahahahaha emelies blogg suger

2007-06-06 @ 23:42:32
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback