Course 64.

Supervisor guy turns off the factory lights,
so the robots have to work in the dark.


Ok, jag hinner inte nu.
Det här inlägget uppdateras senare idag.

Det kommer handla om Megaman X.
En favorit från min sida.

167589-52       

Då ska vi se.
Megaman. Inte vilket som helst utan Megaman X till Super Nintendo är ett spel som jag bemästrat. (Nästan).
Snabb och alert, glida med benen och panga. Perfekt tidsfördrivarspel efter Kirbys Avalanche som funkar ungefär som Tetris.

Megaman X kom föresten aldrig till Europa, men min snälla pappa fixade såklart ett "chippat" Snes som kunde spela USA-versionerna.
Så jag hade det.
Och tragiskt nog såg jag att det har ett värde på runt 700kr idag. Ett sånt där "Rare" spel.

Hah.
Så, ett platforms-spel som går ut på att klara igenom massa banor bla bla, ni vet vad Megaman är.
Men den som klarar det här spelet snabbare än mig utlovar jag 500kr. Tar gärna emot utmaningar.

Jag låter ganska geeky.
Det är för att jag är det.

För övrigt är jag kär i allt från Chrono Trigger, Final Fantasy 1-9, Zelda 1-3, Seiken Densetsu m.m.
Tror jag ska göra en lista här i bloggen vilka jag helt och hållet klarat!
Ojoj... blir kul... (För mig, er skiter jag i)


Kommentarer
Postat av: Laursen

Hoppas du aldrig hinner med det... Megaman är gaaaaayyyy "Megayman" he-he-he

2007-03-08 @ 18:38:51
Postat av: Birgitta Herdy

Du har dig själv en utmaning noobie....

2007-03-14 @ 15:56:09
Postat av: Souljacker

Bring it!

2007-03-15 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback