Hur i.

Hur fan kan jag lyckas att inte vinna biljetter till Hultsfred?
Uppgift var att beskriva sitt värsta konsert-minne.

Med min motivering borde jag få hela fyra biljetter istället för två.

Utdrag:

Efter att noggrant tänkt igenom vad som varit värst står det plötsligt mellan två olika.
Snoop Dogg hultsfred 2005.
September i Gisleparken.
Att lida sig igenom den halverotiska, helt värdelösa självspoilande hela 30 minuter långa ego-filmen Snoop spelade upp gav känslan av att klockan var 15.30, sista halvtimmen  på jobbet, den där man bara väntar på att få gå hem.

September i Gisleparken var riktigt kasst.
Det var som att vara vilse i big-brother huset. Dålig scen, dåligt ljud och dåligt framträdande.
Jämförelsen stämmer exakt.
Killar som istället för att slå på big brother på 5:an för att möjligen få se en glimt av en tredjedels bröst hellre åker till Gisleparken just för att dräggla över denna en kraxande tjej som borde vara inlåst i det där jävla huset. 

Sörplade mest på en Staropramen och väntade på reklamen som aldrig kom och avbröt.
Vet inte hur jag hamnade på den här konserten...
Men den... den var den absolut värsta jag varit på.

Kommentarer
Postat av: EP

Alltså, The Go! Team har väl inte släppt något nytt, eller har jag missat?

2007-05-14 @ 21:32:18
Postat av: Lamus

Nejdå, bara en ep.
Peppar ju bara inför way out west :)

2007-05-21 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback