Lurad.

Det kan man säga.
Inhandlade nya jobbar-radio-lurar nyligen.
Dom funkar ta mig fan kanon!
Jag kan höra med båda öronen numera.
Härligt i havet.

image88


För övrigt så bjäbbade en blond idiotisk tjej om att min brända skiva var så jävla sämst.
Det var endel Eels, Modest Mouse och Bright Eyes + lite annan rockig musik.

Jag svarade:
- Du är inte tillräckligt intelligent för att förstå att det är bra.

Det är fan det bästa man kan säga, haha. Med lite oseriös ton i det.
Helt omöjligt att försvara sig mot den meningen.


Synd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tog namn och adress va? hah "oseriös ton i de".. lätt att de var "linus och laursen" tonen.. ungefär lika med = jag jobbar som utvecklingsstörd utanför konsum där jag säljer plastpåsar rösten.. god i love that voice.. *sigh*

2007-05-02 @ 23:27:27
Postat av: Per

Fan det är rätt gillar dom inte pop så kan dom dra som jag brukar säga..modest kanske inte är pop men du fattar. puss

2007-05-02 @ 23:47:26
Postat av: Souljacker

Haha, Viktor. Du fick mig. Men det vad kan man säga emot då?
Scenario 2:
- Fan, vilken ful tavla du har på väggen
- Nej nej, det är bara du som inte är tillräckligt intelligent för att förstå den

Hur ska man svara sen? haha...

@Per
Hehe, visst är det så! Så kan man säga om vilket band som helst förutom tjejerna som gjorde om gyllene tider låtar och liknande.

2007-05-03 @ 09:15:33
Postat av: laursen

Scenario 2:
- Fan, vilken ful tavla du har på väggen
- Nej nej, det är bara du som inte är tillräckligt intelligent för att förstå den
-Jag är tillräckligt intelligent för att förstå att du är en idiot. KAPOW! sen gör man segerdansen och går därifrån innan Linus hinner säga något haha

2007-05-03 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback