Total glädje.

image96



Snackar vi kvalité?
...det är sånna som det här slitaget som får mest betalt av de så kallade "musikerna".
Tragiskt.

Du kan ju tänka på det nästa gång du köper en ny skiva.
Här sliter så många andra artister, spelar live (och sjunger)... ((på riktigt))... och har inte hälften så mycket betalt mot den här idioten som inte ens skriver låtarna eller ens texten.

Jag skulle fan vilja jämföra det här med doping.
Det är ju så.
Straffet borde bli att hon inte får uppträda eller släppa nytt på 5 år, helst 50 men... hon är ju bara människa.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha jag har inget emot lesbiska tjejer men det var en lite scary dröm.. faktiskt hehe allt bra?

Postat av: laursen

lmao, hände samma sak för Eels 2001 i Lillehammer.. eller var de 02.. eller var de en lögn? hum..

2007-05-21 @ 13:01:06
Postat av: Dennis

Jag hatar människor

2007-05-21 @ 16:12:24
URL: http://doyouremember.blogg.se
Postat av: Dennis

Jag hatar människor

2007-05-21 @ 16:12:25
URL: http://doyouremember.blogg.se
Postat av: E.P

Fan fortfarande jävligt fa ändå, är det nytt det kortet?
Men jag hör dig Linus. När man blir jävligt känd är det nog dock lätt att det blir så här. De behöver ju inte slita längre så varför skulle dom?
Det är det som är charmen med icke allt för kända band, att de som gör den gör det för att det vill göra bra musik och inte blir kända. Skulle de dock råka bli kända går det lätt åt helvete.

2007-05-21 @ 20:25:05
URL: http://lickyourboots.blogg.se
Postat av: Lamus

@E.P
Haha, "men jag hör dig" med Tord rösten eller?
Backa backa backa lite.
Du säger "dom".
Har hon nånsin slitit? Jag är fan inte säker på det.
Och jag håller inte med dig helt om just kändis-graden eller vad man ska kalla det.
Den dagen det hakar upp sig för Jagger eller Bono ska jag det dock :P

2007-05-21 @ 23:31:41
Postat av: L

Må det aldrig haka upp sig för Bono och jag håller med
Dennis; Jag hatar människor!

2007-05-23 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback